شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون دادستان خراسان‌رضوی: کسبه‌ای که با ضدانقلاب همراهی کنند تعطیل خواهند شد| عامل شهادت دو بسیجی در مکان جنایت اعدام می‌شود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۵۳۲۸
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
  • ۱
معاون دادستان خراسان‌رضوی: کسبه‌ای که با ضدانقلاب همراهی کنند تعطیل خواهند شد| عامل شهادت دو بسیجی در مکان جنایت اعدام می‌شود+ فیلم
معاون دادستان استان خراسان رضوی، با حضور میان مردم تجمع‌کننده در محل شهادت مدافعان امنیت بسیجی مشهد اعلام کرد: عامل این جنایت در همین مکان در ملاعام اعدام خواهد شد.

شهرآرانیوز - عصر پنجشنبه در محدوده چهارراه حرعاملی مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند که پس از حضور نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر با چاقو به صورت ناگهانی به چند بسیجی حمله کردند و 2 نفر را شهید کردند.

تعداد بازدید : 510

پنج‌شنبه‌شب رحمانی، معاون دادستان استان خراسان رضوی، با حضور میان مردم تجمع‌کننده در محل این جنایت اعلام کرد: عامل این جنایت در همین مکان در ملاعام اعدام خواهد شد.

معاون داستان استان خراسان رضوی گفت: باید همه بدانند مشهد با همه‌جا متفاوت است. مشهد شهر امام رضاست. مردم اجازه نخواهند داد عده‌ای بی‌بندوبار و یاغی که به هیچ اصلی از اصول انسانی پایبند نیستند ارزش های انسانی را زیر پا بگذارند. به کسانی که به دنبال این هستند با بی‌بند و باری و اقدامات هنجارشکنانه ارزش‌های انقلابی مردم و انسانیت را زیر سوال ببرند، هشدار جدی می‌دهم.

رحمانی در ادامه صحبت‌هایش به اغتشاشگران و کسبه‌ای که با ضدانقلاب همراهی کنند هشدار داد: کسبه‌ای که با دشمن همراهی می‌کنند بدانند که در ریختن خون پاک این شهیدان دخیل بوده‌اند. صبر انقلابی ما حدی دارد. اگر از امروز به بعد ببینیم کسی کف خیابان آمده و هنجارشکنی می‌کند مطمئن باشد که بازداشت خواهد شد و اقدام بازدارنده با او می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه دستورقضایی ما از همین الان صادر شده، گفت: کسبه‌ای که همراهی کنند حتما تعطیل خواهند شد. کسانی که با ضدانقلاب همراهی کنند به عنوان کسانی در نظر گرفته می‌شوند که در امر توزیع مایحتاج ضروری مردم اخلال به وجود آورده‌اند و با آن‌ها برخورد قضایی لازم خواهد شد.

رحمانی در پایان درباره مجازات اخلا‌لگران در نظم و امنیت شهر و قاتل دو شهید گفت: کسانی که سلاح کشیدند و مواد آتش‌زا پرت کرده‌اند پرونده‌شان آماده شده و به زودی به صورت علنی محاکمه خواهند شد و شما شاهدش خواهید بود. کسی که این دو عزیز را هم به شهادت رساند به زودی در همین محل به دار مجازات آویخته خواهد شد.

در ادامه:

هویت قاتل شهدای بسیجی مشهد شناسایی شد+ جزئیات

 ویدئو| حضور مردم مشهد در محل شهادت حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده

ویدئو| صحنه دلخراش شهادت ۲ نیروی بسیجی در مشهد

شهیدان امنیت امروز مشهد را بشناسیم (۲۶ آبان ۱۴۰۱)

مراسم وداع با پیکر دو شهید مدافع امنیت مشهد امروز برگزار می‌شود (۲۷ آبان)

پیام تسلیت آیت‌الله علم‌الهدی در پی شهادت دو بسیجی مدافع امنیت در مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
سلام بااعدام کردن چیزی درست نمیشه بیارین جلو همون خیابان یا سنگسارکنین یا دست وپاضرب دری قطع کنین تا زجربکشن درست عبرت برای بقیه بشن
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->